|
|
|
|
|
|
|
|
Achterbanproblematiek
De training bestaat uit 1 of 2 dagdelen
Veel Ondernemingsraden vinden het lastig om met de achterban op een goede manier te communiceren en hen te betrekken bijvoorbeeld in de besluitvorming. Tijdens dit trainingsdeel kijken we naar de achterban van de OR en inventariseren de problemen waarmee de OR te maken heeft en ook hoe de OR de achterban betrekt in besluitvormingsprocessen.
Hieruit volgt een actieplan met een prioriteitenlijst. Uitgebreid staan we stil bij de communicatiemiddelen die de OR tot haar beschikking heeft of kan krijgen. Wanneer de training uit twee dagdelen bestaat gaan we dieper in op de problemen van de achterban en de rol die de OR zou kunnen vervullen. Daarbij is het onder andere van belang dat de OR ook naar zich zelf durft te kijken. Het klantgericht denken en handelen, zorgen er voor dat de OR een nieuwe uitstraling krijgt en begrip kweekt in de organisatie voor het OR-werk.
<< vorige pagina
|
|
Veelal worden vergaderingen
ervaren als weinig productief,
tijdverspilling en uitputtend.
Lees verder >>
|
|
|
|
|